top of page

Instagram irritaties

Een tijdje terug deelde ik in eenĀ blogpostĀ tips over instagram-stories. Al hoewel instagram echt mijn happy place is, heb ik er ook wel mijn irritaties. En omdat ik niet bang ben om mijn rode management drives kleur te laten zien, deel ik die irritaties hier met jullie. Kort en krachtig, zoals het een 'rode' betaamt.

SFS!

Met stip op nummerrrrrrrrrr Ć©Ć©n: de SFS. Ofwel: de shoutout for shoutout. Kern daarvan is dat iemand anderen vraagt een foto van zijn of haar account te delen op de eigen feed, in de hoop dat degene die de SFS organiseert het account van diegene bij gratie Gods dan weer vermeldt in de eigen feed. Meestal onder het mom van 'ik wil inspiratie opdoen en nieuwe accounts leren kennen'. Ik vind het een ordinaire manier van volgers 'sjaggeren' (Amsterdams voor: ritselen, hosselen, regelen).

Volgen en ontvolgen

Webshops maar ook meer persoonlijke accounts willen er nog eens een handje van hebben om je te volgen. Als je dan niet toehapt, ontvolgen ze je weer. Om even daarna weer je vrolijk te gaan volgen. Lieve mensen die dat doen: ga ervan uit dat de gemiddelde instagrammer toch echt even kijkt wie hem/haar is gaan volgen. Dat doe ik wel in ieder geval. Als je feed of product mij niet aanspreekt, dan ga ik je niet terugvolgen. Je hoeft me dus niet opnieuw te gaan volgen. Want dan ga ik je echt niet alsnog volgen.Ā Scheelt je ook weer hĆ©Ć©l veel tijd.

Maandelijkse collages

Instagram is een plek waar ik graag nieuwe dingen zie en inspiratie op doe. Veel accounts sluiten de maand af met een overzicht van negen foto's uit die maand. Voor mij hoeft dat niet per se. Ik heb je plaatjes al gezien en zie liever de nieuwe dingen. Soms dubbelklik ik wel voor een hartje hoor, zo zuur ben ik ook weer niet ;-))

Zo mijn klaagzang is over. Vind je me niet meer aardig: dat mag :-)))Ā 


  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
INSTAGRAM GALLERY
ARCHIVE
bottom of page