top of page

Upclose & Personal

Ik kon het niet laten: met standje zelfontspanner een selfie maken met bloemen. In navolging van alle andere op instagram (check #prchtgebloemenmeisjes maar eens). Bij zulke foto's hoort ook een persoonlijk verhaal, vond ik. Dus daar ga ik dan!

Geloof

Het staat niet in mijn bio, maar misschien heb je het wel uit een aantal post kunnen opmaken: ik ben christen. Als ik dat aan mensen vertel, krijg ik bijna altijd de reactie dat ze dat niet hadden verwacht. Aan de ene kant vind ik dat een mooi compliment (want hey, we zijn ook gewoon maar mensen ;-)). Aan de andere kant is het jammer, want je wilt toch dat anderen iets zien van de genade waarop jij vertrouwt.

Op instagram zie ik veel mooie mensen voorbij komen, die veel opener over hun geloof zijn. Ik vind dat altijd zo mooi om te zien. Daar wil ik ook meer van! Laatst ontdekte ik het account @zijlacht op instagram. Wat een prachtige beelden en overdenkingen delen zij. Het helpt me - zeker in de aanloop naar Pasen - weer om verdere invulling te geven aan mijn geloof. Ik ben heel benieuwd hoe anderen daar aan invulling geven. Dus: reageer vooral hier of op instagram! Van elkaar kunnen we leren en groeien!

Hoop

Sinds de zwangerschap ervaar ik het dagelijkse nieuws veel intensiever. Ik lees daarom bewust geen kranten of nieuwssites meer en kijk het journaal niet. De echt belangrijke dingen bereiken je toch wel. Ik kan echt intens verdriet en pijn hebben als ik het leed in de wereld zie. Vooral als ik denk aan moeders en hun kindjes die onder erbarmelijke omstandigheden in bijvoorbeeld een vluchtelingenkamp zitten.

Meestal kan ik me wel weer troosten met het idee dat we met onze lieve kindjes bundeltjes liefde de wereld insturen. Ik probeer Scott mee te geven dat iedereen welkom is en iedereen zichzelf mag zijn. Net zoals mijn ouders dat bij mij deden. Naast het vertrouwen en de troost die ik haal uit mijn geloof, kan ik door die insteek en kijk op het leven hopen op een betere toekomst. Je kent die clichƩ reclameslogan over het milieu vast nog wel: een beter milieu begint bij jezelf. Eigenlijk is het zo simpel dat het eigenlijk ook weer heel moeilijk is!

Liefde

Zo'n twee weken geleden waren Hans en ik vijtfien jaar samen. Sinds juni 2008 zijn we getrouwd (ja ja, volgend jaar een mooi jubileum dus, man, wat worden we oudddd!). Voor ons allebei was het onze eerste 'verkering' en we hebben elkaar nooit meer losgelaten. We zijn aan elkaar gewaagd en het kan daarom af en toe flink knetteren, maar dat is juist ook gezond denk ik. We geven elkaar de ruimte om ook los van elkaar en zonder Scott onze eigen dingen te doen.

Deze selfie maakte ik terwijl ik naar Scott keek. Ik had nooit voor mogelijk gehouden dat ik zoveel van iemand kon houden. Op sommige momenten knalt mijn hart gewoon uit elkaar als ik hem zie spelen van liefde.

Zo, ik ging met mijn billen bloot. Wie volgt? ;-))

Amen Het kettinkje dat ik om heb is van Amen Benelux. Ik koos voor een kettinkje met een fijn kruisje. En ik heb hem in de korte tijd dat ik hem heb al vaak om gehad. Ik vind het een subtiele hint naar mijn geloof, en wie weet vraagt iemand er nog eens naar!

Dit fijne sieradenmerk is een van de merken die Gusta vanuit Italie naar de Benelux importeert. Hoewel ze zelf niet gelovig is, vind ze de gesprekken die ze voert naar aanleiding van het sieradenmerk dat ze vertegenwoordigt wel heel inspirerend en leerzaam. Haar favoriete combinatie uit de collectie is een rozenkrans met een fijner collier. Maar een verzameling van de armbandjes of een stoere leren wikkelarmband van Amen vind je regelmatig om haar pols. Gusta had altijd al de kriebels om te ondernemen. In 2012 kwam ze het merk al tegen op vakantie in Italie. Het liet haar niet meer los. Pas twee jaar later nam ze contact op en werd ze dan eindelijk verantwoordelijk voor de verkoop aan detailhandel in de benelux! Bijzonder hoe dingen soms kunnen gaan: meant to be!!

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
INSTAGRAM GALLERY
ARCHIVE
bottom of page