top of page

Pasen in Pastel

Ja hoor, deze troela heeft ook een paastak in huis. Vond ik em pre-kids en -blogtijdperk nog truttig, nu heb ik ruim voor Pasen al eentje in huis! En hij is ook al versierd..

Bunnies

Weken geleden ging ik al even 'pinteresten' voor inspiratie voor Pasen. Met als criterium: makkelijk aub. Ik zag veel van die schattige konijntjes free printables waarbij je dan een klein pompommetje maakt als staartje. Leuk, maar ik had geen zin in konijnen in huis.

De staartjes vond ik wel ubercute! Dus besloot ik daarom wel kleine pompommetje te maken voor in de paastak. Bij Zeeman kocht ik wol Rachel in roze ombre en mint ombre en wol Julia in wit en lichtgrijs. Een beetje mohairachtige wol in de hoop dat het echt van die fluffy pompommetjes zouden worden. En dat is wel gelukt volgens mij!

De pompommetjes maakte ik met een vork: wol erom heen wikkelen, bij elkaar knopen, zijkanten door knippen en beetje in vorm knippen. That's it. En oja? Aan het begin van de woldraad maakte ik een lus waarmee het pompommetje aan de tak gehangen kan worden. Vervolgens had ik gehoopt dat Scott de tak wel even met mij zou versieren, maar nee hoor. Veel te druk met racen met zijn scooter door het huis. Een halve poging heeft ie gedaan, that's it!

Butterfly kisses...

In mijn vorige blog las je al over al het moois dat we op Creative Life tegenkwamen. Bij Ompak kocht ik de mooie bloemen en vlinders die je met een simpel ijzerdraadje waar je maar wilt, kunt bevestigen.

De vlinders en bloemetjes kregen een plaatsje wat hoger in de takken. Ons racemonster heeft verder nog niet naar de tak omgekeken. Ik denk dat dat volgend jaar wel weer eens heel anders zou kunnen zijn, ik ben benieuwd! Ik vind het in ieder geval belangrijk om ook aan dit mooie feest aandacht te besteden. Niet alleen op deze 'uiterlijke' manier, maar ook qua inhoud van dit vrolijke feest. Maar daarover later meer!

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
INSTAGRAM GALLERY
ARCHIVE
bottom of page